رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه گفت: ١۵٠ قنادی در کرمانشاه فعال هستند و انواع شیرینی مورد نیاز مردم را تولید و عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ 23 September 2023

محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص وضعیت بازار شیرینی فروشی‌ها اظهار کرد: وضعیت عرضه و فروش در بازار نسبت به سال گذشته تا حدودی بهتر شده و مردم از خرید انواع شیرینی استقبال بیشتری می‌کنند.

وی افزود: با اعلام درخواست از سوی اعضای این صنف در انتظار اعلام نرخ نامه مصوب عرضه و فروشی انواع شیرینی‌جات هستیم تا قیمت‌های جدید را اعمال کنیم.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه تصریح کرد: با اعلام مسئولین مربوطه در هفته جاری این نرخ نامه مصوب اعلام و مورد استفاده قرار می‌گیرد اما فعلا محصولات شیرینی فروشی‌ها بر اساس قیمت‌های قبل عرضه می‌شود.

وی در ادامه گفت: حدود ٣٠٠ واحد صنفی در حوزه اتحادیه قنادان کرمانشاه فعال هستند که ١۵٠ صنف دارای کارگاه تولیدی و سایر واحدها از جمله بستنی فروشی و واحدهای عرضه کننده نقل و لوازم قنادی هستند.

این مسئول درباره نحوه تهیه مواد اولیه و قیمت این اقلام، خاطرنشان کرد: مواد اولیه قنادی ها در بازار موجود است و کمبودی از این لحاظ نداریم و آرد به عنوان ماده اولیه مهم قنادان از اندیمشک، گرگان و کرمانشاه خریداری می‌شود.

ناصری درباره بیمه فعالان این صنف، افزود: بیمه کردن کارگرانی که به صورت دائمی در قنادی ها فعالیت می‌کنند بر عهده کارفرمایان است.

وی در پایان تأکید کرد: مردم شیرینی مورد نیاز خود را از واحدهای صنفی مجاز خریداری کنند و از خرید شیرینی از دستفروشان بپرهیزند چرا که امکان نظارت بر نحوه تهیه و تولید این شیرینی ها نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار