۴ ماه از زمان ممنوعیت تردد تریلی و کامیون در محور طرود-شاهرود می‌گذرد، اما همچنان کامیون‌ها در این مسیر می‌تازند. تصادف امروز هم نشان داد که این جاده هنوز هم "بوی خون" می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 23 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، حدود چهار ماه پیش حوالی ساعت ۶ عصر یک روز گرم بهاری بود که یک خانواده ۵ نفره در جاده شاهرود-طرود بر اثر تصادف با یک ستگاه تریلی همگی جان خود را از دست دادند.

پس از این سانحه بود اجتماع مردم مظلوم و محروم منطقه سرکویر (طرود) در مقابل فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود تجمع کردند و در پی این تجمع والبته انتشار گزارش این تصادف دلخراش در خبرگزاری تسنیم، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود بر اساس مصوبه شورای تأمین این شهرستان، دستور منع تردد خودرو‌های سنگین در محور شاهرود –طرود را صادر کرد.

پس از آن نیز با استقرار یک کانکس پلیس راه در روستای "قلعه‌نو خالصه" برای چند روز عبور و مرور ماشین‌های سنگین با محدودیت روبرو شد، اما مدتی بعد گویا این محدودیت‌ها به دست فراموشی سپرده و تردد انواع خودرو‌های سنگین دوباره از سرگرفته شد.

امروز پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز از آن واقعه تلخ در حوالی ساعت ۷ صبح این جاده شاهد تصادف مرگبار دیگری بین خودروی وانت نیسان با پیکان وانت بود که راننده هر دو خودرو در دم جان سپردند و زنگ خطر بحرانی بودن این جاده را دوباره به‌صدا در آوردند.

بازدید میدانی خبرنگار تسنیم از این محور میر حاکی از عبور و مرور این ماشین‌های سنگین در آن است.

حال این سوال مطرح است که با توجه به اینکه این مسیر یک محور کویری و پر پیچ و خم با اندک علایم راهنمایی و رانندگی و عدم خط کشی نامناسب است، چند خانواده دیگر باید داغدار شوند تا بلکه صدایشان به گوش مسئولان مربوطه برسد و تدبیری بیندیشند تا دیگر کمتر شاهد از دست دادن جان مردم بخاطر نبود ایمنی کافی در جاده شاهرود طرود باشیم؟
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار