مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر گفت: این استان با تحقق ۱۰۰ در صدی اهداف امنیتی و انتظامی موفق به کسب حداکثر امتیاز شاخص‌های این بخش و دریافت رتبه برتر کشور شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 25 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده اظهار کرد: هر ساله مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور اقدام به پایش استان‌ها از منظر شاخص‌های امنیتی می‌کند که بر اساس آخرین برآورد‌های انجام شده توسط این مرکز، استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ موفق به احراز رتبه برتر شاخص‌های امنیتی در سطح کشور شده است.

وی افزود: این موفقیت با همراهی مردم استان بوشهر و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، قضایی، اطلاعاتی، فرهنگی و اجتماعی و تلاش و پیگیری‌های همکارانم در اداره کل امنیتی استانداری بوشهر شکل گرفته است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر تصریح کرد: شاخص‌های ارزیابی شامل تدوین اولویت‌ها و سیاست‌های امنیتی جهت ایجاد و ارتقا امنیت اجتماعی در استان، پیشگیری و مقابله با سرقت، تقویت امنیت مرز، کنترل جرائم خشن، جلب مشارکت مردمی در تولید امنیت و آمایش اتباع بیگانه است.

عرب زاده از تعامل پویا استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در هماهنگی بین بخشی و فرابخشی ساختار‌های مسوول امنیت استان قدردانی کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار