بر اساس این گزارش آماری که توسط شرکت مخابرات، ارائه شده‌است، میانگین دو آمار شش ماهه نخست ۱۴۰۲ و شش ماهه دوم ۱۴۰۱ اعداد عجیبی استخراج شده‌است، که به صورت خلاصه در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 27 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مطالبات مردمی از نمایندگان مجلس در اغلب مناطق امری مرسوم و معمول است، اما در برخی از مناطق حجم این مطالبات با هم متفاوت است، برای مثال در استان‌های دارای بافت عشیره‌ای و قبیله‌ای نوع و حجم مطالبات با مناطق دیگر تفاوت فاحشی دارد.
تنور داغ انتخابات مجلس و میزان مشارکت مردم در انتخابات مختلف کهگیلویه و بویراحمد، نشان از توقعات بالای مردم دارد و گاه جایگاه قانونگذاری نماینده مجلس با مقام اجرایی عوض می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره با حجم مطالبات مردم مواجه بوده‌اند، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در اقدامی متفاوت فعالیت خود را قالب آمار ، اعداد و ارقام، با عناوین آمار تذکرات شفاهی، آمار تحقیق تفحص، تعداد سئوالات و استیضاح وزرا، طرح و لوایح امضا شده منتشر نمود و در اقدامی جدید آمار مکالمات و پیامک‌های ورودی و خروجی خود را جهت اطلاع عموم منتشر نموده‌است.
بر اساس این گزارش آماری که توسط شرکت مخابرات، ارائه شده‌است، میانگین دو آمار شش ماهه نخست ۱۴۰۲ و شش ماهه دوم ۱۴۰۱ اعداد عجیبی استخراج شده‌است، که به صورت خلاصه در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، از لحظه ورود خود به مجلس در خرداد ماه ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۲ بالغ بر ۶۰۷ هزار و ۸۸۹ عدد پیامک از طرف مردم دریافت کرده‌است.
در ریز مکالمات ارسالی از شرکت مخابرات، از ابتدای مجلس یازدهم تا مهرماه ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۴۵ هزار ۳۰۶ تماس ورودی و خروجی به نام ایشان ثبت گردیده است.
جالب اینکه از این تعداد ۵۵ هزار ۷۸۶ تماس خروجی از طرف نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برای پیگیری مطالبات مردم به ثبت رسیده‌است.
این آمار جدای از پیام‌های ارسالی و مطالبات مردم از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش برای مهدی روشنفکر است.
علاوه بر ارقام خیره کننده و بی مانند تعداد مکالمات و پیامک‌های تلفنی این نماینده مجلس، که می‌توان از آن به عنوان یک رکورد قابل توجه در تاریخ مجلس یاد کرد، نکته جالب و عجیبی که جای تأمل بسیار دارد این است که اکثر این تماس‌ها بعد از وقت معمول اداری و مربوط به بعدازظهر و شب می‌باشد.
ذکر این مورد خالی از لطف نیست که بسیاری از نمایندگان مجلس در بسیاری از اوقات شبانه‌روز به کار‌های روزمره خود می‌پردازند و عجیب‌تر اینکه بالای بخش قابل توجهی از تماس‌ها از مربوط به بعد از ساعت ۱۲ شب تا ساعت سه بامداد می‌باشد.
فعالیت مهدی روشنفکر و جدیت وی در پیگیری امور و سماجت او برای به بار نشستن خواسته‌های خود جهت احقاق حقوق موکلان، بار‌ها مورد توجه و تمجید نمایندگان و مسئولان کشوری قرار گرفته است.
این در حالی‌است که دفتر ارتباط مردمی این نماینده در حوزه انتخابیه به صورت جداگانه پیگیر مطالبات و مشکلات مردم است و مطابق شواهد و گواهی مراجعه‌کنندگان حجم مراجعه به دفتر یاسوج روزانه بیش از ۵۰ نفر است.
مهدی روشنفکر جز معدود نمایندگانی است که در طول هفته روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه در محل دفتر خود در ساختمان مجلس شورای اسلامی در تهران، پذیرای مردم و پاسخگوی آنان می‌باشد.
بعضاً حجم عجیب مراجعه کنندگان به دفتر مهدی روشنفکر در تهران، باعث کمبود فضا در راهرو‌های مجلس می‌شود و این حجم از شلوغی باعث تعجب بسیاری از نمایندگان مجلس گردیده‌است.
به آمار ذکر شده در بالا باید حجم تماس‌های تلفنی و پیامک‌های ارسالی از طرف مردم برای روسای دفاتر، مشاور عالی، دستیار ویژه و مشاور رسانه‌ای نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون را نیز اضافه نمود.
فعالیت‌های مهدی روشنفکر به موارد و آمار بالا محدود نمی‌شود و این نماینده مجلس به صورت مداوم هر هفته با حضور در حوزه انتخابیه و دیدار مستقیم با مردم را از ابتدای ورود به مجلس در دستور کار خود قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
ولی این حجم مکالمه و مراجعه کننده به تهران نشان دهنده عمق فاجعه در حوزه انتخابی است
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
آقای روشنفکر بیشتر مکالماتش به خاطر تعویض نیروهای ناکارآمد به جای نیروهای کارآمداست.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
بیچاره مردم .....
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
په نونیت کی پیل ای تماسل ایه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
تبلیغات برای دور بعدی !!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار