در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخباری با عناوین سرقت موتورسیکلت در خراسان‌رضوی کشف در زیرکوه، توقیف محموله احشام قاچاق در سربیشه و کشف محموله لب تاپ خارجی قاچاق در طبس قرار می گیرید.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 28 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخباری با عناوین سرقت موتورسیکلت در خراسان‌رضوی کشف در زیرکوه، توقیف محموله احشام قاچاق در سربیشه و کشف محموله لب تاپ خارجی قاچاق در طبس قرار می‌گیرید.

سرقت موتورسیکلت در خراسان‌رضوی کشف در زیرکوه

سرهنگ هادی سیلمانی، فرمانده انتظامی زیرکوه اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان اخباری مبنی بر تردد و نگهداری موتورسیکلت سرقتی در زیرکوه دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعلامی اعزام شدند و در بازرسی از محل یک دستگاه موتورسیکلت را مشاهده کردند و در استعلام از سامانه مربوط مشخص شد موتورسیکلت در خراسان رضوی سرقت شده است لذا موتورسیکلت توقیف و سارق آن که در محل حضور داشت نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف محموله احشام قاچاق در سربیشه

سرهنگ علی اکبر عرب پور، جانشین انتظامی سربیشه نیز گفت: ماموران پاسگاه عملیاتی حسین آباد این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۱۵ رأس احشام قاچاق که فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی بوده کشف کردند که ارزش ریالی احشام کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه بیان داشت: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف محموله لب تاپ خارجی قاچاق در طبس

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس نیز گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های های مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت که از شیراز به سمت مشهد در حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از خودرو، ۳۲ دستگاه لب تاپ خارجی فاقد مدارک و مجوز قانونی را که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

امدادرسانی کارکنان پلیس راه بیرجند به مسافران اتوبوس

سرهنگ علیرضا عباسی، فرمانده پلیس راه خراسان‌جنوبی هم اظهار داشت: مأموران پلیس راه بیرجند - قاین در هنگام گشت زنی و کنترل محور یک دستگاه اتوبوس مسافربری با ۳۸ مسافر که دچار نقص فنی شده بود را مشاهده کردند و بلافاصله با ایمن سازی محل و جلوگیری از ایجاد هرگونه حادثه اتوبوس را به پارکینک حاشیه جاده منتقل کردند.

وی با بیان این که مأموران پلیس دلسوز با توجه به سرگردانی مسافران طی هماهنگی‌های انجام شده مسافران را با یکدستگاه اتوبوس جایگزین به مقصدشان بدرقه کردند تصریح کرد: این اقدام به موقع پلیس باعث شد تا مسافران احساس آرامش کرده و با تمام وجود از خادمان نظم و امنیت تقدیر کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار