مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی گفت: در راستای قانون ساماندهی املاک، از ۷۰ پرونده تشکیل شده دانشگاه علوم پزشکی ۵۰ فقره منجر به حدنگاری و صدور سند مالکیت شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 28 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حسین دلاوری درحاشیه  دومین گردهمایی کشوری دبیران حقوقی، مدیران و‌ کارشناسان حقوقی که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، افزود:دستگاه‌های دولتی استان مرکزی برای دریافت سند مالکیت املاک خود باید طبق قانون برای حدنگاری و مستندسازی اقدام کنند، زیرا فرایند صدور سند توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فراهم شده است.

وی درباره سند مالکیت اراضی کشاورزی نیز گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۸۰ درصد اراضی کشاورزی استان مرکزی سنددار شوند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی گفت: اکثر دستگاهای دولتی اسناد خود را حدنگاری و به صورت کامل به اتمام رسانده‌اند که شامل املاک منابع طبیعی، نیروهای مسلح به صورت ۱۰۰ درصد، شرکت مخابرات ۹۲ درصد و دانشگاه‌ها هم ۹۰ درصد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این همایش افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از دانشگاه های فعال در تمامی زمینه هاست و بیشترین متراژ را در ساخت و ساز ابنیه دارد.

دکتر امانی افزود: آمار و ارقام نشان از موفقیت این مدیریت دارد که سنددار کردن املاک دانشگاه، مولدسازی و … از جمله این موفقیت هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار