معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه ۳ کرمان گفت: افزایش سرانه‌ی فضای سبز در منطقه ۵۰۰ دستگاه در دستور کار شهرداری منطقه ۳ قرار گرفته که عملیات طراحی این پروژه در اواخر سال ۱۴۰۰ شروع شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 29 September 2023

رسول شجاعی اظهار داشت: در خصوص کمبود سرانه‌ی فضای سبز در منطقه ۵۰۰ دستگاه باید گفت که پروژه میدان ۵۰۰ دستگاه در دستور کار شهرداری منطقه ۳ قرار گرفته که عملیات طراحی این پروژه در اوخر سال ۱۴۰۰ شروع شده و نیز در بودجه سنوات ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ گنجانده شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه ۳ در خصوص فاز اول پروژه میدان ۵۰۰ دستگاه یادآور شد: بخشی از پروژه را در قالب فاز اول با مساحت ۶ هزار متر مربع از اواخر سال ۱۴۰۱ شروع کرده‌ایم.

شجاعی با اشاره به انجام مناقصه برای اجرای فاز ۲ این پروژه خاطرنشان کرد: بعد از اتمام مناقصه و مشخص شدن پیمانکار، فاز ۲ نیز عملیاتی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه ۳ ادامه داد: طبق گزارشات مردمی، آسفالت بلوار ابوالفضل دارای مشکلات زیادی از جمله استهلاک است که با همکاری مسوولان منطقه ۳، ۱۰ هزار متر مربع آسفالت برای زیرسازی و روکش آسفالت این بلوار انجام شده است.

وی افزود: عملیات بهسازی و زیرسازی کوچه‌ها و معابر حدفاصل بلوار ابوالفضل، بلوار شاهد و ترمینال آدینه در دستور کار منطقه ۳ قرار گرفته که چیزی بالغ بر ۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع یا به عبارتی ۷۰ درصد کل پروژه تاکنون انجام شده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار