شهردار آبادان از آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و بهسازی معابر ۳۰ خیابان در مناطق "کوی پلیس" و "ذوالفقاری" این شهر خبر داد و گفت: برای انجام این عملیات عمرانی مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 02 October 2023

یاسین کاوه‌پور دوشنبه در آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت خیابان‌های کوی پلیس آبادان اظهار کرد: در راستای نهضت آسفالت پروژه زیرسازی و روکش آسفالت در ۳۰ خیابان کوی پلیس و ذوالفقاری در مدت هشت ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: ۴۲ هزار مترمربع از خیابان‌های اصلی و فرعی این ۲ منطقه زیرسازی و روکش آسفالت خواهد شد.

کاوه‌پور افزود: همزمان در ۶ خیابان فرعی کوی فرهنگیان، در چهار فاز منطقه امیرآباد با مشارکت منطقه آزاد اروند و بخش دیگری از کوی‌ ذوالفقاری با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و مناطق امیرکبیر و احمدآباد که دارای زیرساخت‌های شهری بودند پروژه عمرانی در حال اجراست.

شهردار آبادان گفت: در مناطق سلیچ غربی و سلیچ شرقی با مشارکت سازمان مناطق آزاد اروند پروژه زیرسازی و بهسازی معابر در حال انجام است و در چند خیابان منطقه فیه عملیات زیرسازی توسط شهرداری انجام و برای اجرای روکش آسفالت تحویل قرارگاه خاتم الانبیا(ص) شد.

کاوه‌پور اظهار کرد: همچنین مناقصات برای اجرای پروژه عمرانی در کوی ولیعصر، بهارستان شرقی و غربی و کوی کارگر انجام شده که در روزهای آینده پیمانکاران این مناقصات مشخص و پروژه عمرانی در این مناطق آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به انجام پروژه عمرانی در ۳۰ خیابان از کوی بهار گفت: مناقصه این پروژه برگزار و پیمانکار آن نیز مشخص شد که در روزهای آینده این پروژه اجرایی خواهد شد.

شهردار آبادان اظهار کرد: امیدواریم با اجرای پروژه‌های عمرانی که شامل زیرسازی، بهسازی و آسفالت است بخش عمده‌ای از معابر شهر بهبود یابد و به معنی واقعی نهضت آسفالت را پس از جنگ تحمیلی اجرایی کنیم و مردم آبادان که لیاقت امکانات بهتری دارند از آن بهره‌مند شوند.

کاوه‌پور افزود: عملیات ساحل سازی در جوار رودخانه‌های اروند و بهمنشیر و احداث ۲ پارک در مناطق مختلف از دیگر پروژه‌های شهرداری است که در روزهای آینده آغاز خواهند شد.

فرماندار: نهضت آسفالت در آبادان شتاب خوبی گرفته است

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت: نهضت آسفالت و خدمات رسانی با همت شهرداری شتاب خوبی در آبادان گرفته است.

احسان عباسپور بیان کرد: در دوران گذشته به این مناطق توجه کمتری شده بود و معابر این مناطق بخصوص کوی پلیس و ذوالفقاری فرسوده و از بین رفته بود.

وی در خصوص خدمات‌رسانی به مناطق محروم شهر آبادان گفت: امسال با توجه به ابلاغ رئیس جمهور در خصوص طرح توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر نگاه به مناطق محروم متفاوت شده و بودجه به سازمان های خدمات رسان ارائه شده و هیچ مدیری حق کم کاری در راستای خدمت به مردم را ندارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این آیین گفت: امروز همدلی بین مسئولان برای خدمات رسانی بهتر به مردم آبادان ایجاد شده و با ورود سازمان های اجرایی برای رفع مشکلات تحول خوبی در ایجاد زیرساخت‌های شهری آبادان بوجود آمده است.

قاسم بغلانی بیان کرد: عقب ماندگی در شهر زیاد است ولی اکنون با ورود سازمان منطقه آزاد اروند و بودجه‌های دولت شاهد خدمات رسانی بهتر به مردم آبادان هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: مناقصه پروژه عمرانی در خیابان‌های بهار ۱ تا ۱۰۴ که دارای زیرساخت هستند برگزار و پیمانکاران مشخص شدند، همچنین مراحل تشریفات مناقصه برای انتخاب پیمانکار جهت اجرای پروژه عمرانی در کوی بهارستان شرقی و غربی و کوی نیرو انجام شده تا بزودی وارد فاز اجرایی شود.

بغلانی افزود: منابع مالی در سال‌های گذشته در شهرداری آبادان بخوبی مدیریت نمی‌شد ولی امسال قرارداد مناسبی برای لایروبی کانال دفع آب‌های سطحی در کل سطح شهر منعقد شد تا در فصل بارندگی شاهد آبگرفتگی معابر نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار