فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه ۲۶۰ میلیارد ریال برای تعریض پل های مسیر دهلران به مهران هزینه می شود، گفت: چهار خطه شدن مسیر مهران - دهلران - اندیمشک دغدغه و مطالبه جدی مردم این شهرستان است.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 04 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ لطیف صادقی روز چهارشنبه در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پروژه بهسازی و چهار خطه کردن مسیر دهلران به مهران در منطقه نصریان، اظهار کرد: مهمترین دغدغه مردم، نخبگان و رسانه ها بحث توجه به جاده های این شهرستان است.

وی افزود: در این دولت چهار کیلومتر مسیر دهلران به مهران در دست اقدام است و پیمانکار به خوبی در این قطعه فعالیت دارد اما لازم است که تکمیل تمام مسیر دهلران به مهران مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار ویژه دهلران اظهار کرد: پیمانکار تعریض پل ها در مسیر دهلران به مهران با ۲۶۰ میلیارد ریال قرارداد هم اکنون پای کار است.

صادقی افزود: ۱۲ کیلومتر از مسیر روستای "سپتون" به سمت "دشت عباس" به پیمانکار واگذار شده و قطعات دیگر مسیر دهلران به مهران نیز برای پیمان سپاری آماده است.

وی تصریح کرد: قطعات دیگر این مسیر هم باقی مانده است و مطالبه دیگر مردم و مسئولان تکمیل چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران است.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت تسریع در تکمیل چهارخطه کردن مسیرهای مواصلاتی دهلران تاکید کرد و گفت: کارهای خوبی در حوزه راه این شهرستان انجام شده و یا در دست اقدام است ولی باید در زمینه تزریق اعتبارات مناسب توجه جدی شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: مسیر مهران به دهلران ۱۲۰ کیلومتر است و دارای سه نقطه حادثه خیز از جمله در نقطه "سنگر نادر" که برای رفع آن ۳۸ میلیارد ریال در نطر گرفته شده و برای تعریض ابنیه دهلران به مهران نیز با ۲۶۰میلیارد ریال عملیاتی می شوند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار