معاون استاندار مرکزی گفت: مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجرا است و بی‌توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند، اعلام جرم خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 04 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد.

میرزاخانی،معاون استاندار در این نشست افزود:گزارشات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر سه ماه به وزارت کشور ارسال و جمع‌بندی آن به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌شود.

وی افزود: جلسات کارشناسی ستاد تسهیل استان باید با حضور معاونین تخصصی دستگاه‌ها برگزار و مدیران کل نیز شخصا در جلسات کارگروه حضور داشته باشد.

معاون استاندار مرکزی با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجرا است، گفت: بی‌توجهی به مصوبات ستاد تسهیل مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند اعلام جرم خواهد شد.

میرزاخانی گفت: کارگروهی متشکل از ادارات کل صمت، اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی، مصوبات سفر وزیر اقتصاد به استان را بررسی و گزارش پیشرفت کار را به ستاد تسهیل استان ارائه کنند.

وی تاکید کرد: احداث نیروگاه‌های خودتأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می‌کند لذا صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار