کد خبر: ۱۱۳۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 11 October 2023
رضا امینی شهردار اهواز در آیین آغاز فعالیت یگان انتظامی شهرداری اهواز با پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شهر اهواز نیاز به انتظام بخشی داشته و چشمداشت شهروندان، برقراری نظم و انضباط شهری است.

وی با بیان اینکه شهر عنصری زنده پویا و پرتحرک است، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۶۳۰۰ نفر در اهواز شغل غیر رسمی داشته که در ۲۶ نقطه شهر مشغول به فعالیت هستند.

شهرداری اهواز بر ساماندهی این افراد تاکید و تصریح کرد: این افراد در پی کسب روزی بوده و امکان حذف ندارند، اما بایستی با در نظر گرفتن قانون، ساماندهی صورت پذیرفته تا شاهد نظم و انضباط هرچه بیشتر در سطح شهر باشیم.

این مقام مسئول نقش عوامل اجرایی شهرداری و نیروهای ناجا را ممتاز دانست و گفت: در حوزه مطالعات و پژوهش باید موضوع اشتغال بیش از پیش مدنظر قرار گیرد. در صورتی که زمینه اشتغال فراهم باشد بسیاری از همین افراد به دنبال دستفروشی نخواهند رفت.

امینی در پایان در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تشکر کرد و گفت: تلاش شهرداری بر این است تا با اولویت بندی مناطق ساماندهی را انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار