سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: در راستای ساماندهی بازارهای میوه و تره بار و در جهت اعمال قیمت و کنترل بازار میوه، سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره بار با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ 12 October 2023

 

 


به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علیرضا سرسنگی با بیان اینکه سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره بار تاکنون در شش بازارچه، قابلیت استفاده و بهره برداری را دارد، هدف از اجرای این سامانه را مدیریت یکپارچه در عرضه میوه و فرآورده های کشاورزی در بازار های تحت مدیریت شهرداری یزد عنوان کرد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد ادامه داد: کنترل بازار، تقویت نظارت بر قیمت ها و میزان عرضه محصولات، بروز رسانی شیوه عرضه میوه و فرآورده های کشاورزی بر مبنای تحقق خدمات دولت الکترونیک در این زمینه و بهبود کیفیت میوه و فرآورده های کشاورزی در شهر یزد پس از تثبیت قیمت ها، از جمله نتایج اجرای این طرح می باشد.

وی همچنین از دیگر اهداف اجرای این سامانه را کمک به شناسایی کمی و کیفی وضعیت بازار میوه و فرآورده های کشاورزی شهر یزد با هدف دستیابی به اطلاعات بازار عرضه و تقاضای میوه و فرآورده های کشاورزی و تحلیل بازار و کمک به تصمیم سازی موثر در این موضوع به ویژه در رعایت حقوق مصرف کنندگان برشمرد.

سرسنگی افزود: این سامانه پس از قرارگیری سامانه در بستر اینترنت قابلیت استفاده توسط شهروندان را خواهد داشت.

وی با بیان این که شهروندان جهت اطلاع از قیمت میوه و تره بار و تخفیفات می توانند به این سامانه مراجعه نمایند، گفت: در این سامانه امکان عرضه کالاهای تنظیم بازار نیز فراهم گردیده است و از این طریق می توان اینگونه کالاها را به مردم عرضه داشت.​​​​​​​

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار