نماینده ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر در مجلس با اشاره به تصویب ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی، گفت: این اعتبار تا ۵۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش است.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 12 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های اجرا شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی از توجه دولت سیزدهم در این حوزه قدردانی کرد و اظهار داشت: سیاست دولت سیزدهم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از جمله وزیر نفت قابل ستایش و قدردانی است، چرا که این مهم زمینه توسعه حرکت‌های مهمی در انجام زیرساخت‌ها بر اساس مطالبات مردم و مسئولان شده است.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل و نوسازی مدارس چهار شهرستان ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: خط آبرسانی سیراف- جم یکی از طرح‌های مهمی است که همکاری شرکت‌ها و صنایع در این مهم درخور تحسین است.

افزایش اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی به ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: این اعتبار تا ۵۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش است که نسبت به طرح‌های تدوین شده تخصیص داده می‌شود.

احمدی تشکیل معاونت امور اجتماعی در سازمان منطقه ویژه پارس را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: برای بهبود روند نظارت و پیگیری مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه پارس جنوبی و در راستای شفاف‌سازی برای نظارت، کنترل و بهره‌وری بهتر معاونت اجتماعی در منطقه ویژه پارس جنوبی راه‌اندازی شود تا فعالیت‌ها در این حوزه با نظارت و بهره‌وری بهتری به پیش برود.

احداث ۱۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نیز با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس تدوین و اجرایی شده است، اظهار داشت: اکنون پروژه‌ای که با مشارکت این شورا و کمیته امداد در حال اجرا است احداث ۱۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد است.

عباس روشن اضافه کرد: در این راستا قراردادی با شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس برای تأمین ۵۰۰ دستگاه یخچال و توزیع بین مددجویان منعقد شده است.

تجهیز و تأسیس هنرستان جوار تأسیسات

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز ساخت فضا‌های آموزشی و پرورشی را از برنامه‌های مور نظر با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس و اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان بوشهر دانست و بیان کرد: در حوزه تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در نشست با وزیر آموزش و پرورش کمک خوبی ارائه شد.

علی موحدی با بیان اینکه این شورا با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی گام بر می‌دارد گفت: با توجه به گرایش دانش‌آموزان به حوزه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش نیاز به تجهیز ویژه هنرستان‌ها است و تأسیس هنرستان جوار تأسیسات کلاس و فضای آموزشی از سوی آموزش و پرورش، ولی کارگاه‌ها از سوی صنایع تأمین شود.

تصویب ۳۵۰ میلیارد تومان برای ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر

یکی از اعضاى شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی عنوان کرد: در سال جاری مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان برای ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر شامل دیر، کنگان، جم و عسلویه مصوب شده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی امسال در زمینه فرهنگی، بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان، ورزش و جوانان و دیگر امور با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی تدوین شده که تا ۵۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار