آنچه قطعی به نظر می‌رسد خبر سایت ورزش سه با محتوای فسخ یکطرفه یحیی با پرسپولیس واقعیت نداشته و چنین فسخی در سازمان لیگ ثبت نشده است. 
کد خبر: ۱۱۳۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 13 October 2023

شب گذشته یحیی گل محمدی در حالی که به جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دعوت شده بود به این نشست نرفت. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعضی رسانه ها نوشتند گل محمدی در ویلای شخصی اش در کردان کرج حضور دارد اما به دلیل ناراحتی هایی که ازمدیریت باشگاه داشته تصمیم گرفته در نشست شرکت نکند اما امروز نماینده یحیی گل محمدی در نشستی با رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان حاضر شد.

تاکنون گل محمدی شش بار اخطار یا نوتیس به باشگاه ارسال کرده اما همه آنها مورد بی توجهی قرار گرفته است. 

نماینده سرمربی پرسپولیس مشکلات و ناراحتی‌ها را با مدیرعامل این باشگاه در میان گذاشت و البته گفت که تصمیم گل‌محمدی تا این لحظه بر جدایی و قطع همکاری است و او طاقت این همه مشکلات و بی‌توجهی را ندارد. بهتر است فرد دیگر و تازه نفسی بیاید که بتواند با مدیران باشگاه کتار بیاید.

درویش در این نشست به نماینده گل محمدی اعلام کرد به دنبال حل مشکلات تیم است اما این موضوع نیاز به زمان دارد و رفع آنها ضربتی نیست. در پایان این نشست مقرر شد اعضای هیات مدیره پرسپولیس در ابتدای هفته آینده (روز یکشنبه یا دوشنبه) میزبان یحیی گل‌محمدی باشند و با وی به صورت مستقیم پیرامون مشکلات باشگاه و راهکارهای مد نظر با سرمربی پرسپولیس صحبت کنند.

به نظر می‌رسد تا آن زمان غیبت گل‌محمدی در تمرینات قطعی است و تیم را دستیاران یحیی تمرین خواهند داد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد خبر سایت ورزش سه با محتوای فسخ یکطرفه یحیی با پرسپولیس واقعیت نداشته و چنین فسخی در سازمان لیگ ثبت نشده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار