امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: رمز پیروزی مسلمانان و مردم فلسطین در برابر دسیسه دشمنان و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی، وحدت و اتحاد است.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 13 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) برگزارشد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و محکوم کردن رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: رمز پیروزی مسلمانان وحدت و اتحاد است و رژیم اسرائیل در حال فروپاشی است و وظیفه کل مسلمانان جهان این است که در برابر دسیسه دشمنان و رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی کنند و آنان را نابود کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد گفت: استکبار جهانی با ایجاد رژیم صهیونیستی در قلب بلاد اسلامی می‌خواهد علیه مسلمین دسیسه کند و تمام امت اسلامی وظیفه دارند تا در پس‌گیری بیت المقدس که قبله اول مسلمانان است، اقدام کنند و دفاع از فلسطین یک فریضه دینی است.

رئیس شورا‌ی فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: رمز پیروزی مسلمانان به‌خصوص در بحث آزادی فلسطین وحدت و اتحاد است و انشاالله شاهد پیروزی فلسطین خواهیم بود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌خواهند بر جهان حکومت کنند بیان کرد: بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان جهان مثل ناموسی برای همه مسلمانان جهان است و حفظ آن حساسیت خیلی بالایی دارد و باید این مکان مقدس از وجود صهیونیست‌های غاصب پاک شود.

بنابی گفت: اسرائیل و آمریکای جنایتکار همیشه درصدد سرکوبی مسلمانان جهان هستند و مردم غیور پارس آباد برای اعلان خشم و انزجار از عملکرد آنان و در حمایت از مبارزان فلسطین همزمان سراسر کشور راهپیمایی برگزار کردند و از حضور مردم در این راهپیمایی تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه پارس آباد به رعایت تقوا در خانواده پرداخت و ادامه داد: یکی از عللی که موجب افزایش طلاق در جامعه می‌شود دخالت دیگران در زندگی مشترک زوجین است.

وی گفت: هر دو طرف باید در زندگی مشترک رابطه بین خانواده را مدیریت کنند و از اشتراک گذاشتن مشکلات زندگی خودداری کنند.

بودجه ورزشی در بین شهرستان‌ها عادلانه تقسیم شود

امام جمعه پارس آباد از عدم رعایت تخصیص بودجه ورزش به شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و گفت: باید عدالتی در تخصیص بودجه ورزشی شهرستان‌های رعایت شود که در صورت عدم رعایت موجب نارضایتی ورزشکاران خواهد شد.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه در آینده با مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی مواجه خواهیم شد گفت: کشاورزان زمین‌های زراعی خود را به آبیاری نوین تجهیز کنند و مردم هم در مصرف آب صرف جویی کنند.

وی با تاکید بر عدم استخدام‌های سفارشی و بی‌مورد در دو بنگاه اقتصادی شهرستان پارس‌آباد، از مدیران کشت و صنعت دامپروری مغان و پارس خواست در استخدام خود معیار و توانایی فرد را مورد سنجش قرار دهند و عدالت را در استخدام‌های خود رعایت کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار