مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه برای مسابقات پارا المپیک نیز ۱۵ ورزشکار از استان اصفهان در تیم اعزامی کشور حضور دارند، اضافه کرد: در بازی‌های آسیایی هانگژو ۵۴ مدال کسب کردیم که ۱۱ درصد سهم ورزشکاران ما بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 14 October 2023

جواد محمدی اظهار داشت: در سال جاری ۴۰ پروژه طی هفته دولت و هفته تربیت بدنی تحویل شده و یا در حال تکمیل است تا در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری برسد.

وی افزود: طی ۲ سال مالی گذشته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان جذب بودجه عمرانی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی در سطح استان از محل اعتبارات ملی و استانی داشتیم که تحقق این رقم مالی نتیجه پیگیری‌ها و هزاران مکاتبه در این مدت بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: پرونده جذب اعتبارات سال مالی ۱۴۰۱ پایان شهریور امسال بسته شد و خوشبختانه هیچ عددی از این ۲۰۰ میلیارد تومان برگشت داده نشد بلکه همه بودجه جذب و به پروژه‌ها تزریق شد.

وی با اشاره به اینکه تیم اعزامی ورزش استان اصفهان به بازی‌های هانگژو حدود ۳۶ نفر شامل ۲۸ نفر ورزشکار و هشت نفر مربی در قالب ورزش‌های تیمی و انفرادی بودند، اظهار داشت: هدف این است که حضور کمی ما مکمل حضور کیفی ما در مسابقات المپیکی باشد و هیأت‌های ورزشی از ورزشکاران ما باید حمایت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار