رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: تیم کشتی آزاد ستارگان ساری در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 17 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حسین دلیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری با اشاره به درخشش کشتی‌گیران ستارگان ساری در لیگ فصلی کشور اظهار کرد: تیم کشتی آزاد ستارگان ساری در مسابقات لیگ برتر کشتی کشور با قبول شکست مقابل تیم قدرتمند بیمه رازی به مقام دومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که طی دو روز در شهر اسلام‌آباد برگزار شد، هفت تیم حضور داشتند که دو تیم ستارگان ساری و گاز مازندران به عنوان نمایندگان مرکز استان به ترتیب به عنوان‌های دومی و پنجمی دست پیدا کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به حضور تیم ستارگان ساری در لیگ باشگاه‌های جهان، ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها تیم بیمه رازی در کشتی آزاد با نتیجه شش بر دو از سد تیم ستارگان ساری گذشت و قهرمان شد.
دلیری افزود: در دیدار رده‌بندی نیز تیم گروه ساختمانی کفایتی مشهد و شهرداری همدان با نتیجه چهار بر چهار برابر شدند که تیم کفایتی با امتیاز مثبت 16 بر 15 برنده شد و مقام سوم را کسب کرد.
وی افزود: تیم‌های بیمه رازی، ستارگان ساری و کفایتی مشهد مجوز حضور در دومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود را به دست آوردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار