استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : به همه مدیران اعلام شده است که اگر ایثارگر و خانواده ایثارگر در دستگاه های اجرایی شاغل هست، در صورت واجد شرایط بودن در راستای توجه، ارتقا و تبدیل وضعیت اقدامات لازم بر اساس قانون را انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 18 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  بهرام نیا گفت : رزمندگان و جانبازان و ایثارگران برای دفاع از کیان اسلامی از جان و مال خود گذشتند و امروز باید قدردان این عزیزان باشیم که دین بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی افزود : در ایلام برای یادمان های شهدا و گلزار شهدا ۶۲۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که از این میزان افزون بر ۴۹۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

بهرام نیا مطرح کرد :  استان ایلام به واسطه توجه دولت سیزدهم و همکاری و تعامل همه وزرای دولت، گام های بلندی را برای توسعه برداشته است.

وی ادامه داد :مردم فلسطین برای اعتلای حقوق انسانی، قرآن و دین، سینه ها را سپر کرده اند، چندین دهه است که در قالب انتفاضه سنگ در برابر رژیم صهیونسیتی مقاومت می کنند که این انتفاضه در دوران دفاع مقدس برای ما مصداق دارد، ما در دوران دفاع مقدس، حتی سیم خاردار نداشتیم اما این سنت الهی است که پس از هر سختی یک آسانی هایی وجود دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : ما این جنایت ها را در طول هشتاد سال گذشته می بینم اما فجیع ترین این جنایت ها، شب‌ گذشته در بمباران بیمارستان غزه روی داد که دل هر انسان آزادیخواه جهان را به درد می آورد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار