نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید علمای بزرگ و برجسته استان کرمانشاه را معرفی و آن‌ها را تکریم کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 19 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالرضا مصری ظهر امروز در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: امید است که این وعده الهی در مورد مردمی که قیام کردند و علیه ظلم و در مقابل کفر و یک رژیم سر تا پا نحس قیام کردند، محقق شود.

وی افزود: بعد از این خوفی که رژیم صهیونیستی ایجاد کرده امید است شاهد امنیت و آرامش و رفاه عمومی برای مردم فلسطین باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من به حدیثی اشاره می‌کنم که در آن آمده ۲ نعمت وجود دارد که تا انسان آن را دارا است قدردانش نیست که آن ۲ نعمت «سلامت و امنیت» است و اعتقاد دارم نعمت سوم «وجود علمای عامل» است.

وی خطاب به آیت الله مصطفی علما بیان کرد: ایشان هم از نظر ادب جسمانی، هم اخلاق روحانی، سیر و سلوک، عرفان و حکمت عملی و نظری درس‌ها به ما داده‌اند.

مصری اذعان کرد: ما مسئولین به دلیل مشغله‌های فراوان ممکن است باعث رنجش افرادی شویم اما امروز یقین دارم احدی در این استان در تمام این سال‌ها نبوده که جز خیر و محبت و لطف چیزی از آیت الله علما دیده باشد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم استان کرمانشاه بسیار روحانی دوست هستند و ما احترام ویژه‌ای برای روحانیون قائل هستیم.

وی عنوان کرد: در کرمانشاه علمای بزرگی وجود دارد که ما در حق آن‌ها کوتاهی می‌کنیم به خاطر همین موضوعات ناچیز مانند خجالت کشیدن یعنی خجالت می‌کشیم که بگوییم چه میزان برای آن‌ها ارزش قائلیم و شخصیت آن‌ها بزرگ است.

مصری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود از امروز تصمیم بگیریم این جایگاه‌ها را به مردم ایران برسانیم که چه بزرگان و علمایی در این شهر زندگی کردند.

وی تشریح کرد: آنچه که در انقلاب اتفاق افتاد و آنچه که امروز اتفاق می‌افتد حاصل تلاش‌ها و زحمات آن‌ها است و روحانیت شیعه و اهل تسنن پاسدار این نظام و ولایت و مرز و بوم ایران اسلامی بوده‌اند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار