نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: سعادت دنیا و آخرت در این است که راه شهدا را ادامه دهیم، بنابراین جوانان باید وصیت نامه شهیدان را الگو قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 19 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر لرستان که ذیل کنگره شهدا استان برگزار شد، با اشاره به اینکه مکتب اسلام دشمنان زیادی در طول تاریخ داشته و دارد، اظهار کرد: همواره جریان تاریخی حق و باطل در گذر زمان وجود دارد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مانند انفجار نور، چهره‌ها را روشن و مردم را بر ارزش‌های اسلامی و جبهه‌های حق علیه باطل آگاه کرد و جوانان بسیاری در هشت سال دفاع مقدس جان‌فشانی کردند و بسیاری از آنان در راه انقلاب به شهادت رسیدند.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: کشور‌های زیادی در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق را همراهی می‌کردند، اما جوانان مومن از خودگذشتگی کردند و باعث سرافرازی اسلام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه پایداری قدم گذاشتن در راه شهدا است، اظهار کرد: اگر شهدا و مجاهدین به وظیفه خود عمل کنند و مجاهدان و قائدین منش شهدا را ادامه دهند، جبهه حق جای خود را باز خواهد مرد و اسلام در دنیا تحقق پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: سعادت دنیا و آخرت در گرو عمل به وصیت شهدا و ادامه راه شهدا است، بنابراین جوانان باید وصیت نامه شهیدان را الگو قرار دهند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار