مسابقات داژبال قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور به میزبانی سنندج برگزار شد و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد موفق شد همانند سال گذشته بر سکوی سوم رقابتها بایستد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 21 October 2023
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سومین دوره این مسابقات در بخش آقایان به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با حضور 9 تیم روز جمعه 28 مهرماه برگزار و با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان داد.
در این رقابتها تیم هایی از استان های همدان، کرمانشاه، مرکزی، سمنان، یزد، ایلام و کردستان حضور داشتند؛ برخی از استانها از جمله تیم میزبان بیش از یک نماینده در این مسابقات داشتند.
در پایان این مسابقات اراکی ها از استان مرکزی جام قهرمانی را بالای سر بردند و تیم سخناخ از میزبان هم به دومی بسنده کرد.
 
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد با ترکیبی از حسین دهقان منشادی، محسن زارعین، محسن منصوری، بهنام زارع، علی برزگر و علی خبری تحت هدایت علیرضا دهقان منشادی در دیدار رده بندی با شکست رقیب خود بر سکوی سوم این رقابتها ایستاد تا مقام سال گذشته خود را تکرار کند.
فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در اختتامیه این مسابقات با اشاره به نقش کارگران در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... ،کارگران را نیروی مولد و محرک اقتصاد کشور دانست و از کارخانجات و جامعه تولیدی و صنعتی کشور خواست برای پویایی این قشر از جامعه و همچنین رونق تولید و شکوفایی اقتصادی، زیر ساخت ها و بستر های توسعه ورزش کارگری را مورد توجه جدی قرار بدهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار