رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد با اشاره به شروع یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد گفت: ۳۷ هیئت ورزشی در ۶۵ رشته ورزشی در این المپیاد شرکت دارند.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 22 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مصطفی زارع زاده در نشست اطلاع رسانی یازدهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با اصحاب رسانه که در زور خانه علی ابن ابی طالب(ع)  برگزار شد اظهار داشت: ثبت نام این المپیاد از ۲۰ مهر ماه به صورت رسمی آغاز شد.

وی افزود: دوم آبان مصادف با ولادت امام یازدهم حضرت امام حسن عسکری(ع) یازدهمین المپیاد در ورزشگاه وحدت افتتاح می‌شود و تلاقی این دو عدد 11 در این جشنواره را به فال نیک می‌گیریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در این المپیاد ۳۷ هیئت ورزشی در قالب ۳۱ هیئت استانی و ۶ هیئت شهرستانی ما را در ۶۵ رشته همراهی و کمک می‌کنند.

زارع زاده با اشاره به اینکه در دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات ۲۱ هزار کد ملی ثبت نام شد اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای این رویداد استعدادیابی و جذب جوانان به سمت ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی گفت: ثبت نام رشته‌های انفرادی تا ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقه و رشته‌های تیمی تا زمان قرعه‌کشی می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه تعداد رشته‌های آقایان ۶۳ رشته و تعداد رشته‌های بانوان ۵۳ رشته است افزود: در این دوره المپیاد ۵ بازه زمانی اختتامیه انجام می‌شود.

زارع زاده گفت: از 65 رشته‌ای که در این المپیاد وجود دارد، ۱۷ رشته تیمی و ۴۲ رشته انفرادی و شش رشته مربوط به جانبازان و معلولین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار