رئیس اداره امور ایثارگران و ارتباطات مردمی سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز به کار سامانه سجایای بنیاد شهید با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شایسته به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 22 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ابراهیم فرجادی با بیان این که دسترسی سامانه سجایای بنیاد شهید در دفتر امور ایثارگران و ارتباطات مردمی ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در جزیره راه اندازی شده است، اظهار داشت: این سامانه با فراهم کردن بستری مناسب و سرعت بخشیدن به فرایند‌های پاسخگویی به درخواست ها؛ متقاضیان دریافت خدمات را از مراجعه حضوری بی نیاز کرده است.

فرجادی با اشاره به این که ارائه خدمات مطلوب و به موقع در بستری سامانه سجایای بنیاد شهید گامی ارزشمند در راستای جلب رضایتمندی و تامین رفاه حال خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است، خاطر نشان کرد: این سامانه از قابلیت‌های "ثبت نام تسهیلات بانکی، ثبت و بارگذاری مدارک و عدم مراجعه به استان‌ها و شهرستان ها" برخوردار می‌باشد.

این گزارش حاکیست که مقتاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه سجایای بنیاد شهید نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام کنند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار