مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار در سال گذشته بیش از ۱۶ میلیون قطعه ماهی زینتی در استان فارس تکثیر و پرورش یافته است، گفت: تشکیل تعاونی می. تواند در بهبود روند توزیع نهاده‌ها، ارائه آموزش‌ها، برگزاری نمایشگاه‌ها و بسیاری دیگر از این قبیل اقدامات مثمر ثمر باشد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 23 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه استان فارس حائز رتبه یک تولید ماهیان زینتی در جنوب کشور است،گفت: به منظور توسعه این حوزه و ایجاد انسجام در بین ۳۳ واحد تولید کننده ماهیان زینتی این استان، تشکیل تعاونی با همکاری سازمان تعاونی روستایی استان برنامه‌ریزی شده است.

علی فلاحی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار در سال گذشته بیش از ۱۶ میلیون قطعه ماهی زینتی در استان فارس تکثیر و پرورش یافته است، گفت: تشکیل تعاونی می. تواند در بهبود روند توزیع نهاده‌ها، ارائه آموزش‌ها، برگزاری نمایشگاه‌ها و بسیاری دیگر از این قبیل اقدامات مثمر ثمر باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اتحادیه تعاونی‌های تولید کنندگان ماهیان سردآبی و گرمابی نیز در استان فارس از سال‌های قبل مشغول ارائه خدمت هستند، افزود: مشارکت تمامی تولیدکنندگان حقیقی و حقوقی در قالب تشکیل تعاونی می‌تواند در رشد و توسعه این حوزه اثرگذار باشد.

فلاحی با اعتقاد به اینکه شرکت‌های تعاونی با استفاده از خردجمعی و تکیه به آرای مساوی در مجامع عمومی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، گفت: امیدوارم تمامی تولیدکنندگان ماهیان زینتی این استان در تشکیل تعاونی مشارکت و همراهی کنند.

برچسب ها: تولید ، ماهی زینتی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار