تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه زینبیه یاسوج دچار مسمومیت شدند و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 23 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری دانشجو، تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه زینبیه یاسوج دچار مسمومیت شدند و توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام سجاد (ع) منتقل شدند.

محمود شهامت (معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد) اظهار داشت: حدود ۱۸ نفر از دانش‌آموزان دختر یک دبیرستان در یاسوج بر اساس استنشاق یک ماده شبه منفجره با علامت‌های تنفسی و تنگی‌نفس به بیمارستان امام سجاد (ع) مراجعه کردند که الحمدلله بعد از گذشت ۴ ساعت از آن مراحل همه وضعیت پایداری دارند و حال همگی خوب است و تا ساعت‌های آینده همگی ترخیص خواهند شد.

بنا به گفته یکی از مدیران ارشد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، دو دانش آموز دختر با هم دعوا می‌کنند که یکی از دانش آموزان در دبیرستان دخترانه زینبیه یاسوج با گاز سمی دیگر دانش‌آموزان را مسموم کرد.

در پی تماس شهروندان با مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر مسمومیت چند نفر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه زینبیه، بلافاصله نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.

پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دانش‌آموز دختر با گاز سمی تعدادی از دانش‌آموزان دیگر را مسموم کرده است و ۱۸ دانش‌آموزی که دچار مسمومیت شده بودند به بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، حال عمومی ۱۸ دانش‌آموز مساعد گزارش شده است.

در باره این حادثه باید از هر گونه پیش داوری پرهیز کرد و اجازه دهیم که دستگاه‌های مربوطه و نیروی انتظامی توضیحات دقیق و مناسب را ارائه دهند. باید از هر گونه شایعه پراکنی جلوگیری کرد.

جهان (رئیس دبیرستان دخترانه زینبیه یاسوج) که در بیمارستان حضور داشت، گفت: الحمدلله هیچ مشکلی وجود ندارد و حال همه دانش‌اموزان خوب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار