مدیر مدرسه علمیه صالحیه کازرون از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان کازرون خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 24 October 2023

تابناک فارس به نقل از حوزه :حجت الاسلام عبدالحسن مهبودی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان کازرون اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب شهرستان کازرون در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

وی در ادامه با تصریح اینکه کازرون دارای ۲۸ شهید طلبه و روحانی است، اضافه کرد: ۲۴ شهید روحانی شهرستان کازرون در دفاع مقدس حضور داشتند، ۲ شهید به نام های حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون و حجت الاسلام دانشجو امام جمعه موقت این شهر شهدای ترور محسوب می شوند، حجت الاسلام محمد مسرور نیز شهید دفاع از حرم و شهید محمد عزلت نیز دیگر شهید روحانی شهرستان کازرون به شمار می رود. در واقع کازرون دارای ۲۸ شهید روحانی است.

به گفته مدیر مدرسه علمیه صالحیه کازرون یادواره شهدای روحانی چند سال است که در این شهرستان برگزار می شود، امسال نیز این مراسم همراه با بزرگداشت شهدای غزه با سخنرانی آیت الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی به زمان برگزاری یادواره شهدای روحانی کازرون اشاره و خاطرنشان کرد: این مراسم در پنج شنبه ۴ آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با قرائت دعای کمیل در مدرسه علمیه صالحیه کازرون برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار