فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مطالبه‌گری آخرین فرآیند نظام مسائل باشد زیرا که شهرستان ری در حال حاضر بیش از مطالبه گری و شناسایی مشکلات، نیاز به اتاق فکر دارد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 24 October 2023

شهرستان ری ‌بیش از مطالبه‌گری ‌به اتاق فکر نیاز دارد‌

به گزارش تابناک تهران، مهدی باب‌الحوائجی ظهر امروز در نشست با اعضای مجمع مشورتی نظام مسائل کلان‌شهر تهران با اشاره به نقش قابل توجه نیروهای کارآمد فکری در کنار دستگاه‌های مختلف و به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مجمع مشورتی نظام مسائل بسیار مهم است اما قالبی که برای این ظرفیت و شاکله تعریف شده باید از سوی اعضای مجمع و دستگاه‌ها مراقبت شود تا از مدار خود و هدف‌گذاری اصلی که روح موضوع نظام مسائل است خارج نشود.

وی افزود: مجمع مشورتی نظام مسائل ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در راستای ارتقای کشور است که نباید از مسیر اصلی آن خارج شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه در ری معضل و کمبود اتاق فکر داریم گفت: جوان‌گرایی و جوان محوری در نظام مسائل جزو ارکان اصلی است زیرا که جوانان قدرت فکر، تأمل و پژوهش دارد و به طور کلی نظام مسائل باید به عنوان اتاق فکر مسئولین اجرایی آتش به اختیار عمل کند.

باب‌الحوائجی تصریح کرد: مطالبه‌گری آخرین فرآیند نظام مسائل باشد زیرا که شهرستان ری در حال حاضر بیش از مطالبه گری و شناسایی مشکلات، نیاز به اتاق فکر دارد.

وی تأکید کرد: دبیر مجمع نظام مسائل شهرستان ری برای انتخاب کمیسیون‌های ده‌گانه ری باید افراد شاخص را انتخاب کند که جزو خوش‌فکرترین و باسوادترین جوانان ری باشند و در این مسیر باید شایسته سالاری اصل باشد و رفاقت و آشنایی در این مقوله به کار گیری نشود و ابلاغ سایر اعضای کمیسیون با هماهنگی باشد.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در مجمع نظام مسائل باید بر اساس قوانین کارها انجام و به‌صورت مدون تا پایان سال تعداد جلسات، کارگروه‌ها و ... مشخص شود.

در ادامه این مراسم روح‌الله جبرئیلی اظهار داشت: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در راستای اجرای مأموریت‌ها دبیر شهرستان ری را معرفی کرد که از ظرفیت‌های این بخش از جوانان در توسعه کشور استفاده شود.

وی افزود: مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان ری باید رابطی میان مردم و مسئولین در راستای احصا مشکلات، ارائه راهکارها و حل معضلات شهرستان باشد.

دبیر مجمع نظام مسائل کلان‌شهر تهران در ادامه گفت: دبیر این مجمع در کنار مسئولین و دستگاه‌های اجرایی در جهت کاهش مشکلات تلاش می‌کند.

جبرئیلی در پایان خاطرنشان کرد: این مجمع دارای کمیسیون‌های ده‌گانه‌ای متناسب با کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است که از نخبگان در اداره شهرستان استفاده خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه مصطفی علی‌اکبری به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان ری معرفی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار