مدیرعامل شرکت گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام بیان داشت : در طول ۶ ماهه نخست امسال مبلغ ۶۰۴ میلیون و ۶۶۶ هزار ریال بخشودگی اشتراک پذیری رایگان برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان منظور شده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 26 October 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز افزود : در نیمه نخست سال جاری برای اشتراک پذیری رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره، مبلغ ۸۸۶ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۲۹۰ ریال معاف و از اشتراک پذیری رایگان برخوردار شده‌اند.

وی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ ۲۸۲ میلیون و ۲۴۸ هزار ریال مشمول معافیت از پرداخت اشتراک پذیری رایگان اعمال شده است.

کشاورز ادامه داد : مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ۳۰ هزار ریال گازبها برای خانواده های تحت حمایت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، مراکز آموزشی و مذهبی در نیمه نخست امسال در ایلام بخشودگی انجام شده است.

وی بیان داشت :  از این تعداد مبلغ ۹ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال بابت بخشودگی گاز بها خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان و مبلغ ۶۴۵ میلیون و ۱۶ هزار ریال مربوط به سایرین بوده است.

کشاورز مطرح کرد : این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد مربوطه قانون برنامه‌ ششم توسعه‌ی کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار