استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : عملیات اجرایی شبکه لوله آبرسانی به این بیمارستان آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 26 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ، حسن بهرام نیا گفت : در این بازدید پیمانکار، مشاور و مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان دستگاه زیرساختی و خدماتی حضور داشتند که این دستگاه ها بایستی تا کنون اقدام به جابجایی برخی زیرساخت ها از جمله لوله های آب و فاضلاب، لوله های آب پتروشیمی اقدامات لازم را انجام می دادند که تا کنون نیز این اقدامات انجام شده است.

وی افزود :  با توجه به اینکه معارض مانع اجرای عملیات اجرایی شبکه لوله آب شده بود، امروز معارض در این بازدید نیز حضور داشت و به توافقاتی با وی رسیدیم که انشاالله از فردا عملیات اجرایی خط انتقال آب به منبع و خط لوله آب به سمت بیمارستان و دانشگاه شروع خواهد شد.

بهرام نیا ادامه داد :  برخی از معارضین دیگر مربوط به جاده دسترسی به بیمارستان است که مقرر شد از طریق راهداری و کارشناسان رسمی دادگستری، زمین هایی که مانع پیشرفت پروژه هستند از مورد ارزیابی قرار گرفته، تامین منابع شده و بهای این زمین ها به معارضین پرداخت شود.

وی گفت :  هم اکنون یک کیلومتر از جاده دسترسی مشکلی ندارد و بر اساس قول پیمانکار تا ۴۵ روز دیگر این قسمت از جاده دسترسی به مرحله آسفالت خواهد رسید، بیش از یک کیومتر دیگر نیز باقی می ماند با توجه با معارضینی که وجود دارد، خاکبرداری هایی که باید انجام شود، قطعا مدت زمانی لازم دارد و امید است تا پایان امسال جاده دسترسی به مرحله بهره برداری برسد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار