معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از صدور نخستین گواهی‌نامه حرفه‌ای گردشگری سلامت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 27 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، مهدی قاسم‌زاده، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان اظهار کرد: برای نخستین بار در استان سمنان، گواهی‌نامه حرفه‌ای گردشگری سلامت برای دفتر خدمات مسافرتی شهر سمنان صادر شد.

وی با بیان اینکه این اقدام توسعه و رونق گردشگری را در استان به همراه دارد، افزود: این گواهی‌نامه برای فعالیت در حوزه جذب گردشگران داخلی و خارجی به‌منظور ارتقای سلامت و درمان صادرشده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ادامه داد: وجود توانمندی‌های متعدد پزشکی، چشمه‌های آبگرم و معدنی، غار‌های نمک و... همگی از ظرفیت‌های عظیم گردشگری سلامت در استان سمنان هستند که با این نوع گردشگری و جذب گردشگران کشور‌های خارجی می‌توان ارزآوری داشت.

قاسم‌زاده ضمن دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان برای دریافت گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت گفت: دفاتری که نسبت به اخذ این گواهی‌نامه اقدام می‌کنند، می‌توانند تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در زمینه اخذ رویداد، تهیه بلیت، رزرو محل اقامت، مراکز درمانی طبیعی، مراکز پزشکی و درمانی مجاز و هرگونه خدمات گردشگری با رعایت قوانین و مقررات فعالیت کنند و این خدمات را به گردشگران داخلی و خارجی ارائه دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار