مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: نزدیک به ۳۸ هزار و ۸۵۰ مشترک جدید از انشعابات آب و فاضلاب بهره‌مند شده‌اند که این آمار شامل ۲۶ هزار و ۵۵۰ مشترک جدید آب و فاضلاب شهری و ۱۲ هزار مشترک جدید روستایی است.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 30 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علی جان صادق پور  اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته اصلاح و توسعه بیش از یک هزار و ۹۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان صورت گرفته و نزدیک به ۳۸هزار و ۸۵۰ مشترک جدید آب و فاضلاب زیر پوشش خدمات آبفای فارس قرار گرفتند که این آمار شامل ۲۶ هزار و ۵۵۰ مشترک جدید آب و فاضلاب شهری و ۱۲هزار مشترک جدید روستایی است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس افزود: به دلیل تداوم خشکسالی‌ها، اغلب شهرها و روستاهای استان در حوزه آبرسانی با مشکلات بسیاری رو به رو بودند؛ لذا طی ۲سال گذشته ایام دشواری را برای آبرسانی به مناطق مختلف پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلات پیش رو اما تنش آبی شهرها و روستاهای استان با بهره‌گیری از برنامه‌ریزی منسجم و بنیادی به خوبی مدیریت شد.


صادق‌پور اضافه کرد: در طول ۲سال گذشته همچنین اقدامات قابل‌توجهی در زمینه پایدارسازی آب شُرب مناطق دارای اولویت صورت گرفت و این اقدامات منجر به ایجاد وضعیت مطلوبی در سراسر استان شد.

مدیرعامل آبفای فارس اظهار کرد: این شرکت طی ۲سال اخیر، افزون بر اقدامات فنی و مهندسی گسترده برای تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی و ارتقای کمی و کیفی آب منابع، اقدام به اصلاح و توسعه افزون بر یک هزار و ۲۲۰ کیلومتر خط انتقال و همچنین اصلاح و توسعه بیش از ۷۵۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شُرب در شهرها و روستاهای استان کرده است.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار