مدیر حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری اخذ مجوزهای ساخت برج سینمایی پیروزی گفت: در تلاشیم تا پایان سال این پروژه را کلنگ زنی کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 31 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا افشین آزادی، با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت سینما پیروزی گفت: خوشبختانه برای ساخت این پروژه سرمایه گذار خوبی پای کار آمده و قرارداد هم بسته شده و در حال حاضر در حال اخذ مجوزهای ساخت از شهرداری هستیم.

وی رقم سرمایه گذاری این پروژه را با قیمت های فعلی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: این پروژه قرار است در قالب یک ساختمان هشت طبقه احداث شود که چهار طبقه آن سهم سرمایه گذار بوده و چهار طبقه دیگر به حوزه هنری واگذار می شود.

آزادی گفت: با تحویل پروژه، اعتبارات لازم از حوزه هنری مرکزی برای تجهیز این پردیس سینمایی به استان اختصاص داده می شود.

مدیر حوزه هنری استان کرمانشاه با ابراز امیدواری نسبت به کلنگ زنی پردیس سینمایی پیروزی در آینده‌ای نزدیک، گفت: اگر شهرداری همکاری کرده و مجوزها سریعتر صادر شود تا پایان سال این پروژه کلنگ زنی می‌شود.

آزادی گفت: آن طور که سرمایه گذار قول داده در صورت کلنگ زنی، ساختمان پروژه ظرف یک سال آماده تحویل می شود و پس از آن کار تجهیز سینما هم نیازمند زمان شش ماهه است، بنابراین اگر بتوانیم پروژه را تا پایان امسال کلنگ زنی کنیم، ظرف دو سال آینده برج سینمایی پیروزی به بهره برداری می رسد.

این مسئول با اشاره به افزایش تنوع فیلم های اکران شده در سینماها، گفت: با توجه به این موضوع در حال حاضر به جای یک یا دو سالن بزرگ سینمایی، ساخت سالن های کوچک در تعداد بسیار رواج دارد و ما نیز در تلاشیم در برج سینمایی پیروزی شش تا هفت سالن سینمایی احداث کنیم تا بتوانیم سلایق مختلف را پوشش داده و اکران همزمان چند فیلم را داشته باشیم.

وی افزود: مجموعا در این تعداد سالن، ۱۲۰۰ صندلی مستقر می شود.

آزادی با بیان اینکه چهار طبقه در اختیار سرمایه گذار قرار است به فضای تفریحی و تجاری تبدیل شود، گفت: با این کار یک برج سینمایی، تجاری و تفریحی خواهیم داشت که می تواند برای شهر کرمانشاه که مرکز تفریحی ندارد، کارایی بسیاری داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار