استاندار قم:
استاندار قم گفت: از عملکرد بانک‌های خصوصی در زمینه رفع موانع تولید گله‌مند هستیم، چراکه منابع مناسبی را جذب می‌کنند اما بازده این منابع مشخص نیست، در صورتی که منابع قم باید در این استان هزینه شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 17 October 2015
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان قم نیازمند تسهیل در روند امور فعالیت‌های بانکی خود هستند تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی باید در کاهش هزینه‌های اضافی دولت مشارکت داشته باشند تا با این میزان کاهش هزینه بتوانیم به فعال‌سازی دیگر واحدهای تولیدی کمک کنیم.

وی بر ضرورت ایجاد کمیته دولتی برای بررسی مشاغل زیان‌آور تأکید کرد و ادامه داد: در زمینه تمهیداتی که برای مشاغل زیان‌آور در نظر گرفته می‌شود دیدگاه‌های متفاوتی میان برخی از کارفرمایان و کارگران وجود دارد به همین علت کمیته مشورتی می‌تواند از ایجاد اختلاف و مشکلات جدید در این زمینه جلوگیری کند.

استاندار قم با اشاره به اینکه در کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم به دنبال طرف‌داری از قشر خاصی نیستیم خاطرنشان کرد:‌ برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی از روش‌های قانونی و راهکارهای درست استفاده کرده و اگر تصمیمی در این کار گروه تصویب شود پاسخگوی جوانب آن خواهیم بود.

وی، همگرایی ایجاد شده میان مسئولان استانی، مدیران بانک‌ها و واحدهای تولیدی استان را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: همه باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تولید با کیفیت و قیمت پایین استفاده کنند تا بتوانیم در بهبود فضای کسب و کار موثر باشیم که تحقق این امر هنر و وظیفه ملی است.

صادقی از همکاری بانک صنعت و معدن در راستای برطرف‌سازی مشکلات واحدهای تولیدی تقدیر کرد و گفت: از بانک‌های خصوصی در این زمینه گله‌مند هستیم زیرا منابع مناسبی را جذب می‌کنند اما بازده این منابع مشخص نیست در صورتی که منابع قم باید در این استان هزینه شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار