مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود : در شهرهای مهران و دهلران با توجه به تأمین زمین و پیش بینی تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن زمین جهت احداث مسکن ویلایی در نظر گرفته شده که در شهر مهران در حال آماده سازی زمین مورد نظر و آماده سازی معابر آن هستیم .
کد خبر: ۱۱۳۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 02 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ دوستی افزود : برای احداث واحدها چند راه طبق قانون پیش بینی شده از جمله سپردن به کارگزار و پیمانکار برای احداث و سپردن به خود اشخاص و استفاده از تسهیلات بانکی برای ساخت توسط آنان، که البته هر کدام از روش‌ها نقشه احداث آماده شده و به متقاضیان جهت اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری ارائه خواهد شد.

وی گفت : هدف از تهیه نقشه ساختمانی واحد را تسریع روند اخذ پروانه ساخت، کم شدن هزینه اشخاص و مهمتر از همه رعایت یک معماری واحد در شهرسازی و زیبایی سیما و منظر شهری عنوان کرد

دوستی ادامه داد : در قالب نهضت ملی مسکن چند شیوه ابلاغ شده : یک بخش تامین زمین توسط راه و شهرسازی و واگذاری به کارگزار، یکی هم احداث در بافت‌های فرسوده و زمینهای شخصی جهت افرادی که تمایل داشته باشند از طریق تسهیلات نهضت ملی مسکن اقدام نمایند.

وی گفت : : نمای بیرونی تمامی واحدهای احداثی و همچنین سطح زیربنا و حیاط  مشابه خواهد بود اما اشخاص می توانند فضای داخل ساختمان را به سلیقه خود با رعایت نکات فنی اجرا نمایند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار