مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امشب در نیمه جنوبی و به ویژه بخش های جنوب غربی استان و همچنین برای شنبه در نیمه شمالی، بارش باران پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 02 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، یوسف شیخ الملوکی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی تا شنبه هفته آینده به دلیل گذر متناوب امواج تراز میانی جو، افزایش ابر گاهی و بارش باران با احتمال رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای امشب تا صبح فردا و همچنین برای روز شنبه ناپایداری‌ها به نسبت از گسترش و در پاره‌ای از مناطق به ویژه ارتفاعات از شدت بیشتری برخوردار می‌باشد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: برای امشب در نیمه جنوبی و به ویژه بخش‌های جنوب غربی استان و همچنین برای شنبه در نیمه شمالی گا‌ها بارش‌ها از شدت بیشتری هم برخوردار خواهند بود.

شیخ الملوکی بیان کرد: از یکشنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به پایداری و سکون جو، در مناطق صنعتی و پرتردد استان احتمال افزایش آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت آسمان استان قزوین امروز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری و از بعد از ظهر با گاهی بارش باران با احتمال رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید و پاره‌ای مناطق پدیده مه همراه خواهد بود که در روز جمعه هوای استان نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای مناطق، بارش باران با احتمال رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای و پاره‌ای مناطق، پدیده مه خواهد بود.

این مسوول، آسمان روز شنبه هفته آینده را نیمه ابری تا ابری و پدیده جوی استان را در بعضی ساعات بارش باران با احتمال و رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید پاره‌ای مناطق پدیده مه ذکر و آسمان یکشنبه هفته آینده استان را در اوایل وقت ابری به تدریج کاهش ابر و در پاره‌ای مناطق همراه با پدیده مه صبحگاهی بیان کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار