امام جمعه کوهبنان گفت: برای بعضی از دولتمردان کشورهای عربی متاسف هستیم که متحد نیستند و در برابر ظلم کاری انجام نمی‌دهند، در حالی که می‌بینند ظالمی مثل رژیم صهیونیستی ۲۵ هزار تن بمب بر سر مسلمانان مظلوم ریخته، بنابراینیکصدا شدن جهان اسلام ریشه ظلم را می‌سوزاند.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ 03 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان است و باید استعداد‌ها شناسایی و از استعداد‌های درخشان خصوصا دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف قدردانی شود و مسؤولان از این عزیزان حمایت کنند.

وی ادامه داد: شهرستان کوهبنان در بحث کشاورزی بدلیل خشکسالی‌های اخیر دچار خسارت زیادی شده و باید در حوزه توسعه معادن و صنعتی شدن جبران شود.

امام جمعه کوهبنان احداث کارخانه یک‌میلیون تنی کنسانتره را موجب رشد اشتغال در شهرستان دانست و گفت: با احداث خط گندله و آهن اسفنجی در آینده دیگر بیکاری در شهرستان نخواهیم داشت.

امام جمعه کوهبنان افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لاله جاسوسی و روز دانش‌آموز امسال بدلیل جنایات رژیم صهیونیستی باید با شکوه بالایی برگزار شود که این مراسم در کوهبنان از میدان شهدا تا اداره آموزش و پرورش با حضور دانش‌آموزان و سایر اقشار برگزار می‌شود.

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می‌زند که طی سالیان گذشته در بسیاری از کشور‌ها کودتا انجام داده، اما دنیا به این نتیجه رسیده که آمریکا دجال بزرگ است و این جمهوری اسلامی بود که شاخ آمریکا را شکست.

امام جمعه کوهبنان افزود: یکی از تهدید‌ها برای آمریکا در کنار چین و روسیه، ایران است که آمریکا از آن هراس دارد.

وی اضافه کرد: برای بعضی از دولتمردان کشور‌های عربی متاسف هستیم که متحد نیستند و در برابر ظلم کاری انجام نمی‌دهند، در حالی که می‌ینند ظالمی مثل رژیم صهیونیستی ۲۵ هزار تن بمب بر سر مسلمانان مظلوم ریخته، بنابراین یکصدا شدن جهان اسلام ریشه ظلم را می‌سوزاند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار