استاندار یزد:
استاندار یزد المپیاد استعدادهای برتر کشور را یکی از بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش استان دانست و گفت: این المپیاد، بزرگترین رویداد ملی استعدادیابی برای نخبه‌پروری ورزشی محسوب می شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 04 November 2023
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مراسم تجلیل از مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر کشور و الگوهای برتر عفاف و حجاب و ورزش استان با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد.
استاندار یزد در این مراسم با تاکید بر لزوم تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین استان در عرصه‌های مختلف ورزشی اظهار کرد: افتخار آفرینی در یک رویداد ملی یا بین المللی که باعث احساس غرور و شادی دسته جمعی همزمان ۸۰ میلیون ایرانی شود بسیار ارزشمند و غیر قابل ارزشگذاری مادی است.
 
وی با بیان اینکه در حوزه ورزش باید سرمایه‌گذاری های زیادی انجام شود، گفت: یکی از بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش همین المپیاد استعدادهای برتر کشور است که بزرگترین رویداد ملی استعدادیابی برای نخبه پروری ورزشی محسوب می شود.
 
مهران فاطمی از توسعه ورزش به عنوان یکی از بزرگترین راهبردهای کشور نام برد و تصریح کرد: ایران در جغرافیایی از کره زمین قرار گرفته‌ که مجبور به قوی شدن بیشتر است و راهی جز این وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه در دنیای امروز نمی‌توان از بی‌طرفی صحبت کرد، افزود: همانند جنگ جهانی اول و دوم که پس از اعلام بی‌طرفی حکومت ایران، کشورهای خارجی با بی اعتنایی و اشغال خاک ایران و مصرف مواد غذایی موجود، باعث کشتار بیش از ۳ میلیون نفر از مردم شدند.
 
فاطمی با تاکید بر اینکه اگر امروز از لحاظ نظامی قوی نباشیم حتماً شاهد تجاوز و حمله به خاک کشور خواهیم بود، گفت: در صورت عدم تقویت بنیه اقتصادی کشور نیز، همین مسائل و مشکلات امروز پیش خواهد آمد، بنابراین نیازمند قوی بودن در تمامی حوزه‌ها هستیم.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان با بیان اینکه ورزش، تبلور غیرت ملی و اراده ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: این موفقیت ها تنها به کسب مدال خلاصه نمی‌شود چرا که در حقیقت برگ زرینی به افتخارات و غرور و هویت دینی و ملی مردم افزوده شده است.
 
وی ادامه داد: در دنیای امروز که زورگویان قصد استثمار کشورهای دیگر را دارند، هر ملتی که این هویت، غرور و لحظه‌های پرافتخار را نداشته باشد، محکوم به شکست خواهد بود.
 
استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش از تلاش‌های اساتید پیشکسوت، مربیان، مدال آوران و تمامی ورزشکاران افتخار آفرین استان و خالقان این رویدادهای شیرین و ارزشمند، صمیمانه تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار