مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی:
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: آمریکا ریشه تمام جنایت‌های عالم است و جنایت‌های فراوانی را حتی برای مردم خود داشته و در تمام فتنه‌ها و آشوب‌ها نقش داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 04 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،هادی میرزایی در مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه در خنداب گفت: در روز 13 آبان‌ماه حادثه تبعيد امام در سال 43، كشتار بي‌رحمانه دانش‌آموزان تهران در سال 57 و حركت شجاعانه دانشجويان پيرو خط امام (ره)‌ در تسخير لانه جاسوسي سال 58 اتفاق افتاد كه هركدام در پيشبرد اهداف انقلاب نقشي مهم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: اين سه حادثه مهم تاريخي هر كدام به نحوي به آمریکا مربوط مي‌شود به همين دليل است كه از اين روز به نام روز ملي مبارزه با استكبارستيزي در ايران اسلامي ياد مي‌شود.

وی اظهار کرد: امروز نیز شاهد کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکای جنایتکارهستیم و با این رفتارها باطن شیطانی خود را بر همگان ثابت کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم را رقم زدند و نشان دادند نباید در مقابل ستمگران و زورگویان سکوت کرد و با دفاع از حق می‌شود به پیروزی رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار