فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری پدر و پسری که در این شهرستان اقدام به سرقت چند فقره موتورسیکلت کرده بودند، خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 05 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ علی تجری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح حوزه، تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان اضافه کرد: با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و استخراج سوابق سارقان سابقه‌دار، سرنخ‌هایی از شیوه و شگرد سارقان به دست آمد، از این رو ماموران در یک عملیات غافلگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و در پی آن سارق دیگر هم دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازجویی فنی و تخصصی پلیس متهمان که مشخص شد این دو پدر و پسر بوده که به جرم خود اعتراف کردند و در ادامه هم به سه فقره سرقت مشابه معترف شدند.

تجری گفت: سارقان با استفاده از غفلت مالباختگان دست به سرقت موتورسیکلت‌ها می‌زدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد: در این رابطه سه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص استفاده از تجهیزات و لوازم ایمنی هنگام پارک وسیله نقلیه خود، گفت: عدم استفاده از تجهیزات ایمنی موجب به سرقت رفتن وسیله نقلیه می‌شود که شهروندان می‌توانند با استفاده از تجهیزات فرصت را از سارقان سلب کنند.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار