نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مناطق جنوبی و حاشیه‌ای شهرهای استان سمنان به ترویج ورزش همگانی نیاز دارند.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 07 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در جمع شماری از ورزشکاران این استان اظهار کرد: ورزش هم برای سلامت جامعه لازم است و هم در قرآن کریم و آموزه‌های دینی به ورزش توصیه شده است.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های ایجاد آمادگی که قرآن کریم به آن اشاره می‌کند، ورزش است؛ چراکه باعث تقویت اراده انسان می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: یکی از بخش‌های ورزش، ورزش قهرمانی است و در هفته‌های گذشته شاهد افتخارآفرینی یکی از بانوان استان سمنان در میدان‌های بین‌المللی و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران عزیز بودیم.

مطیعی گفت: در کنار این امر باید به ورزش همگانی نیز توجه کنیم؛ مناطق جنوبی و حاشیه‌ای شهر‌های استان سمنان به ترویج ورزش همگانی نیاز دارند.

وی تصریح کرد: اگر به توسعه ورزش در مناطق مرکزی یا شمالی شهر‌ها توجه می‌شود، باید برای زمینه‌سازی ورزش همگانی در این مناطق نیز برنامه‌ریزی کرد تا تعداد بیشتری از مردم را با ورزش همراه کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: یکی از ساده‌ترین ورزش‌ها، پیاده‌روی است که در برنامه‌های امام راحل (ره) نیز قرار داشت. امروز نیز همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمودند، جوانان ما به تحصیل، تهذیب و ورزش نیاز دارند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار