دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و امامان جماعت مدارس هفت استان به میزبانی شهرستان خمین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 15 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،این دوره آموزشی با حضور مدیران و ائمه مدارس هفت استان کشور شامل استان مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، اصفهان، قم و قزوین در این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور یک هزار نفر از مدیران و ائمه مدارس کشور به مدت ۱۳ روز و چهار دوره ۲ روزه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی عنوان این دوره را طرح مبین مدیریت برنامه نماز عنوان کرد و افزود: این دوره‌ها با حضور اساتید ملی و کشوری در استان برگزار می‌شود و مقرر شده در یکی از این دوره‌ها حجت الاسلام استاد محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور حضور یابند.

حجت الاسلام رودبارانی گفت: این دوره آموزشی با همکاری ستاد اقامه نماز، آموزش و پرورش استان مرکزی و پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: مبنای کار این دوره آموزشی پیام مقام معظم رهبری به اجلاس بیست و هفتم نماز است و رهبر معظم انقلاب در این پیام فرمودند مدارس را مزین کنید به نماز خوانی نوجوانان که آن برترین تضمین برای سلامت آینده کشور است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی ادامه داد: بر اساس این پیام بررسی‌های لازم بین ۳۲ عامل مهم از جمله مدیران و امامان مدارس برای برگزاری هرچه باشکوهتر نماز مدارس انجام و مقرر شد این دوره آموزشی در استان مرکزی برگزار شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری این دوره آموزشی با هدف توسعه نماز در مدارس، دانش آموزان و نسل جوان جامعه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار