مدیرکل مدیریت بحران ایلام
مدیرکل مدیریت بحران ایلام افزود : ۲۴۰ میلیارد ریال برای امهال تسهیلات بهره‌برداران خسارت ‌دیده‌ ناشی از حوادث طبیعی در بخش کشاورزی اختصاص یافت
کد خبر: ۱۱۳۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 16 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بیگلریان افزود : این میزان اعتبار به بهره‌برداران خسارت ‌دیده‌ در بخش کشاورزی که به علت خسارت عوامل طبیعی، سیل و خشکسالی موفق به انجام تعهدات بانکی خود نشده‌اند، اختصاص داده می شود.

وی  گفت : در این راستا سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات سررسید شده در بازه زمانی مذکور مورد بخشودگی قرار گرفته و اصل تسهیلات به مدت سه سال امهال می‌شود.

 بیگلریان ادامه داد : مشمولان این طرح، براساس سقف اصل تسهیلات دریافتی، وفق ماده ۳ دستورالعمل اجرایی، اولویت‌بندی خواهند شد و فهرست اولویت‌بندی شده به بانک عامل شهرستان ارسال و بانک عامل فهرست افرادی را که قبلاً از سایر منابع قانونی مربوط به امهال تسهیلات از جمله بند (خ) ، بند(ز) و ... استفاده کرده‌اند را حذف می‌کند.

وی گفت : در نهایت فهرست افراد مشمولی که به تائید مشترک مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و بانک عامل می‌رسد توسط بانک کشاورزی تکمیل و به مدیریت جهاد کشاورزی اعلام می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران ایلام افزود :  فهرست افرادی که در کارگروه شهرستانی مشمول تشخیص داده شوند به سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اعلام می‌شود و این سازمان نیز افراد مشمول را به وزارت جهاد کشاورزی معرفی خواهد کرد تا از طریق اعتبار تخصیص یافته به بانک‌های عامل، امهال تسهیلات انجام شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار