کد خبر: ۱۱۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 18 October 2015
مدیر خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به بارندگی‌های چند روز اخیر‌ اظهارکرد: تمام نیروهای خدمات شهری و همچنین ماشین آلات در راستای عملکرد سریع برای رفع هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر به ویژه در مناطق پررفت و آمد حضور فعال دارند.

مجتبی شهرستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه گیلان، ضمن اشاره به ماده 55 قانون شهرداری‌ها که وظیفه جمع آوری آب‌های سطحی را بر عهده شهرداری دانست، گفت: تمام تلاش ما در حوزه خدمات شهری این است که نقاط آب گرفته شهر را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها تمهیدات لازم را بکار گرفته تا شهروندان از این نعمت آسمانی لذت ببرند.

وی با اشاره به بارندگی‌های چند روز اخیر و هشدار هواشناسی استان در خصوص تداوم بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر اظهار کرد: تمام نیروهای خدمات شهری و همچنین ماشین آلات در راستای عملکرد سریع برای رفع هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر به ویژه در مناطق پررفت و آمد حضور فعال دارند.

مدیر خدمات شهری‌ از فعالیت گسترده این حوزه در قالب گروه‌های رفع آبگرفتگی معابر در سطح شهر خبر داد و گفت: مشارکت شهروندان در عدم تخلیه زباله در نهرها که همواره به عنوان عامل مهم در آبگرفتگی مطرح است، می‌تواند یاری‌رسان ما در رفع این مشکل بوده و این امکان را فراهم می‌سازد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آبگرفتگی‌های احتمالی اقدام کنیم.

وی اصلی‌ترین دغدغه شهرداری و شواری اسلامی شهر را رفع این معضل دانست و گفت: در این راستا بازسازی و لایروبی ‌رودخانه‌ها و جوی‌ها همواره جزو مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام شهرداری است.

شهرستانی از پاسخگویی 24 ساعته نیروهای خدوم شهرداری در طول بارندگی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان محترم می‌تواند با شماره‌گیری 137 مشکلات خود را مطرح کرده و شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار