امام جمعه سمنان گفت: سازمان‌های حقوق بشری جهان امروز مقابل جنایت‌های بی‌شمار صهیونیست‌ها سکوت پیشه کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ 17 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر اقامه شد، با اشاره به تداوم جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه اظهار کرد: امروز جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست؛ اما متأسفانه آن‌هایی که مدعی حقوق بشر هستند، برابر این جنایت‌های بی‌شمار سکوت پیشه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز باید پرسید که چرا سازمان‌های به‌اصطلاح حامی حقوق بشر در جهان با وجود جنایت‌های گسترده‌ای که صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی و نوار غزه صورت می‌دهند، سکوت کرده‌اند و موضع قاطعی برابر این جنایت‌های بی‌شمار نمی‌گیرند؟

امام جمعه سمنان گفت: ظلم ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود که سازمان ملل متحد و سازمان‌های حقوق بشری جهان برابر این جنایت‌ها موضع رسمی و قاطعی از خود اعلام کنند.

مطیعی با اشاره به تلاش‌های گسترده جبهه مقاومت برای مقابله با تلاش‌های رژیم صهیونیستی در تداوم کشتار‌های مردم بی‌گناه فلسطین اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت امروز با تمام قدرت در میدان حاضر هستند و جمهوری اسلامی ایران نیز همواره به فکر جبهه مقاومت بوده است و خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی از همه نوع جنایتی در فلسطین اشغالی دریغ نمی‌کند و متأسفانه شاهد هستیم برخی کشور‌های غربی و سازمان‌های به‌اصطلاح مدافع حقوق بشر در جهان فقط مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده یا نهایتاً سخنرانی می‌کنند و اقدام قاطعی از خود نشان نمی‌دهند.

مطیعی ادامه داد: امروز همه مردم جهان و آزادی‌خواهان عالم مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی موضع گرفته‌اند؛ اما برخی دولت‌ها همچنان خود را در کنار صهیونیست‌ها حس می‌کنند و به حمایت از ظلم و جور صهیونیست‌ها ادامه می‌دهند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: مردم ایران از همان ابتدا در کنار مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین حضور داشتند و حمایت خود را از جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی با صدای رسا اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت امروز به درجه مطلوبی از بالندگی دست یافته است و خود می‌تواند تصمیم گرفته و در عرصه عمل، آن را اجرایی کند.

امام جمعه سمنان ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های رزمندگان مسلمان جبهه مقاومت به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار