اردبیل - ایرنا - عضو شورای شهر اردبیل گفت: تبدیل مساجد از یک مکان مذهبی و فرهنگی به اماکن تجاری و ترویج آن خوشایند نیست.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 18 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حبیب فتحی روز شنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با مخالفت با لایحه اعمال مجوز به نظریه دیوان عدالت و بخشش جریمه سه میلیاردی مسجد ائمه اظهار کرد: اگر مساجد‌ها به دنبال فراهم‌سازی مکان‌های تجاری هستند، بایستی حق و حقوق شهرداری را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فضای روحانی و مذهبی در حریم مثلا ۵۰۰ متری مساجد مورد چالش قرار گرفته و مساجد محل کسب و کار و تجارت باشد.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص لایحه جابجایی اعتبارات برخی از پروژه‌های شهری گفت: اگر قرار است پروژه‌ای اجرا نشود و اعتبار آن برای پروژه دیگر صرف شود چرا برای اجرای آن به مردم قول می‌دهیم؟.

فتحی با تاکید بر اینکه مدیران مناطق باید به منطقه خود و پروژه‌هایی که در آن در حال اجرا است و یا در برنامه قرار دارد اشراف داشته باشند، افزود: چنانچه بودجه مصوب شده خارج از برنامه هزینه شود، در این صورت اعضای شورای شهر زیر سوال خواهند رفت.

وی با بیان اینکه تعدد در جابجایی اعتبارات مورد قبول نیست، گفت: اگر در اجرای پروژه‌های شهر با برنامه و بودجه پیش نرویم، چرا زمان برای بررسی و تصویب آن می‌گذاریم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار