رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از انجام ۱۱ هزار و ۴۲۰ مورد ماموریت ترافیکی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون در راستای ارایه خدمات امدادی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 22 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،بهروز ایران نژاد اظهار داشت:از این تعداد، هفت هزار و ۷۶۵ مورد مربوط به حوادث ترافیکی شهری و سه‌هزار و ۶۵۵ مورد نیز مربوط به تصادفات جاده‌ای ثبت شده است.

وی بیان کرد: تعداد کل مصدومان ترافیکی در این بازه زمانی ۹ هزار و ۱۵۸ نفر بود که پنج هزار و ۸۱۲ نفر مربوط به تصادفات شهری و سه‌هزار و ۳۴۶ نفر نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: با افتتاح پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی جدید و افزایش تعداد ناوگان آمبولانس تلاش شده تا هرچه بهتر به هموطنان و مسافران خدمت‌رسانی شود.

ایران نژاد اظهار کرد: هموطنان در مواجه با حوادث ترافیکی باید ضمن خودداری از ایجاد ترافیک در جاده‌های منتهی به محل بروز حادثه، با سامانه ۱۱۵ تماس گرفته و ضمن اعلام شرح دقیق نوع حادثه، تعداد دقیق مجروحین و آدرس صحیح محل بروز سانحه ترافیکی، همکاران ما را در افزایش سرعت رسیدن به محل یاری کنند و فقط در صورتیکه صحنه تصادف برای مصدوم خطرناک ، احتمال آتش‌سوزی وجود داشته باشد و ماندن مصدوم در صحنه، سبب آسیب بیشتر به او شود باید مصدوم را از صحنه خارج کنند.

وی تاکید کرد: در صورتیکه خطری مصدوم را تهدید نمی‌کند، باید از جا به جایی خودداری کرد و تا رسیدن عوامل اورژانس از هرگونه انتقال غیراصولی و آسیب‌زا به مصدوم پرهیز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار