فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اهمیت جایگاه نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی کشور گفت: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان تعریف شده هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 23 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در اختتامیه این دوره گفت: در این دوره خانواده ها با روش‌ های تربیت فرزند، همسرداری و آسیب‌ های فضای مجازی آشنا شدند.

امیر سرتیپ دوم معصومی با اشاره به اهمیت جایگاه نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی کشور گفت: نیروی پدافند همواره با بصیرت کامل در واقعه‌ های مختلف پشتیبان نظام و اسلام بودند.

معصومی افزود: همه آنهایی که در راه حق و عدل در مواجه با ستمگران گام برداشتند ، نزد خداوند پاداشی بزرگ داشته و خانواده‌های نیروی‌های مسلح، شهدا، جانبازان و ایثارگران در تقویت روحیه شکست ناپذیر این نیرو‌ها نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه بصیرت به معنی داشتن اندیشه فاطمی و درک حقایق است، بیان کرد: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان تعریف شده هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راهی که شده به ما صدمه بزند و مملکت ما به سبب داشتن افراد با بصیرت همانند خدمتگزاران نظام، آسیب نخواهد دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار