استاندار کرمانشاه خبر داد؛
استاندار کرمانشاه گفت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج و تبلیغ انقلاب اسلامی مهم است و باید در این زمینه فعالیت کند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 02 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز شنبه (یازدهم آذرماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل پیشین و جدید سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه که در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه ما به اثرگذاری و پیشتازی سازمان تبلیغات اسلامی و همراهان نیاز دارد.

وی افزود: در عرصه ملی و بین المللی نیاز به حضور هوشمند و اثرگذار داریم؛ سازمان تبلیغات اسلامی همواره باید مبلغ انقلاب بوده و جای فعالیت داشته باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در جهاد تبیین پیش قراول سازمان تبلیغات اسلامی است و به تصریح امام زمان (عج) در اوج این برنامه قرار داریم؛ عموم مردم خودشان باید انتخاب کنند که در کدام جبهه فعالیت می‌کنند.

جنگ ترکیبی را نباید دست کم گرفت

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در این آیین اظهار کرد: دشمنان اسلام مطابق آنچه در منابع روایی آمده به یک شرح صدر و توسعه دست پیدا می‌کنند که فقط جهاد تبیین می‌تواند آن‌ را نابود کند.

وی افزود: سکوت گروهی از مردم در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی جنگ ترکیبی دشمن است و راهی به جز جهاد تبیین برای مقابله با آن وجود ندارد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: صحنه کنونی به شیوه درستی توسط جمهوری اسلامی ایران مدیریت می‌شود و مردم ما ثابت کرده‌اند که اگر جنگی شود تا پایان آن ایستاده‌اند.

جریان سازی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی

حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این آیین اظهار کرد: برای انجام کارها همه دست به دست هم دادند که چهار سال را با وحدت کنار یکدیگر گذراندیم.

وی افزود: امروز سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه افتخار دارد که با مجموعه‌های انقلابی کرمانشاه جریان سازی کرده؛ هم‌ اکنون سازمان تبلیغات اسلامی از نظر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی کرده‌ است.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: خرسندیم که ندای مظلوم را رسانده‌ایم و وظیفه‌مان را به درستی انجام داده‌ایم، همچنین در بحث هیئت علمی اندیشه‌ورز که تنها هیئت قرانی ایران است در کرمانشاه فعالیت دارد.

گفتنی است محمد میرزایی با حکم محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به عنوان مدیرکل جدید این سازمان در استان کرمانشاه منصوب و معارفه شد و از تلاش‌ و زحمات یوسف احمدی که از سال ١٣٩٨ عهده‌دار این سمت بود تقدیر به عمل آمد.

به گزارش تابناک در حاشیه این آیین از مادر نخستین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، شهید «مهدی نوروزی» تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار