روزنامه کیهان به بهانه انتقاد از یکی از اظهارات حسن روحانی، گاف عجیبی داد و سوال کرده چرا آذری جهرمی به جبهه نرفته است درحالیکه وزیر روحانی در پایان جنگ فقط ۷ سال سن داشته است!
کد خبر: ۱۱۴۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ 03 December 2023

گاف روزنامه کیهان درباره وزیر جوان دولت روحانی

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان در مطلبی عجیب به دولت سابق حمله کرده و نوشته است؛ رئیس‌جمهور سابق اظهار کرده این روزها کسانی که جنگ ندیده‌اند چقدر ادعا دارند! حتما منظورشان وزرای خودش مثل وزیر ارتباطات جهرمی و ظریف را می‌گوید! یا امثال خودش که در جنگ بودند و افتخار دادن جام زهر به امام را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند!

نوشته روزنامه کیهان در حالی است که آذری جهرمی متولد سال ۱۳۶۰ است و در پایان جنگ فقط ۷ سال داشته است!

از طرفی جواد ظریف نیز بنا به مستندات، از ابتدای جنگ در دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل بوده و در جریان مذاکرات قطعنامه ۵۹۸ عضو تیم دکتر ولایتی وزیرخارجه وقت بوده است.

همچنین ادعای کیهان علیه روحانی درباره جام زهر دادن به امام خمینی در حالی است که وی بعد از جنگ دو نشان افتخار برای حضورش در جنگ دریافت کرده است.

محمدمهاجری فعال سیاسی اصولگرا مدتی قبل در توییتر با اشاره به اعطای دو نشان فتح و ظفر از سوی رهبرمعظم انقلاب و فرمانده کل قوا به حسن روحانی نوشته بود: همه سوابق نشان ها را سرچ کردم اما ابراهیم رئیسی در طول ۴۴سال گذشته با اینکه همیشه مصدر کارهای متعدد بوده، هیچ مدالی دریافت نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار