امام جمعه موقت دیر گفت: تعطیلی یکی از جایگاه های سی ان جی در شهر دیر بیش از اندازه طولانی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 08 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه اوضاع غزه اسفناک است، اظهار داشت: بیداری‌های جهان در پی طوفان الاقصی محقق شده است که امیدواریم این جنگ منجر به پیروزی مقاومت فلسطین و حماس شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور کوبا، افزود: تفاهم نامه و توافقنامه‌های بین ایران و کوبا باید به مرحله اجرا و اقدام برسد چرا که برنامه‌های اقتصادی یکی از راه‌های مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

سعیدی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق آمیختن فرهنگ انقلابی ما با چیز‌هایی که اخلاص و کارایی را از بین می‌برد و دیگری مانع تراشی بر سر تربیت انسان‌های کارآمد و متخصص برای انقلاب به جنگ انقلاب و نظام آمده است.

خطیب جمعه دیر درباره روز جهانی حقوق بشر، گفت: متاسفانه مستکبران عالم حقوق بشر را به شر تبدیل کرده اند که امیدواریم ناقضان حقوق بشر نابود و حقوق بشر واقعی در جهان پیاده شود.

سعیدی با بیان اینکه از ایجاد فضای دوقطبی سازی کاذب در انتخابات جلوگیری شود، ابراز کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات توسط این دوقطبی سازی‌ها نباید دچار صدمه شود.

وی با تقدیر از پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) شهرستان دیر در دستگیری متخلفان صید ترال، عنوان کرد: صید ترال مشکل بزرگی برای صیادان و ذخایر دریایی ایجاد کرده است.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به مشکلات شهرستان، اضافه کرد: تعطیلی یکی از جایگاه‌های سی ان جی در شهر دیر بیش از اندازه طولانی شده، بار‌ها این موضوع مطرح شده و باید پیگیری‌هایی انجام شده باشد، ولی وقتی هنوز نتیجه نداده چه دردی از مردم دوا می‌کند؛ انتظار داریم فرماندار و مسوولین این مشکلات را از دوش مردم بردارند.

وی یادآور شد: با این وضعیت معیشتی، مردم صرفا بخواهند بنزین مصرف کنند دچار مشکل می‌شوند و یا اگر فقط یکی از این جایگاه‌ها فعال باشد عمر و وقت مردم تلف می‌شود.

سعیدی با اشاره به مشکلات کشاورزان، گفت: با توجه به رسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزان، امیدوارم مسوولان با مجموعه‌های خصوصی همراهی کنند و بر وسایلی که باید این محصولات را انتقال دهند نظارت کنند که مردم بی خود دچار مشکل نشوند، خصوصا مسئله کارگران مورد نیاز کشاورزان پیگیری و حل و فصل شود.

وی با تاکید بر توجه به فرمایشات ائمه اطهار، بیان کرد: با کسب اطلاعات مورد نیاز و پاسخگویی به شبهات دینی از دین اسلام دفاع کنیم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار